Plantera direkt från odlaren
100 % tillväxtgaranti.
Inom 3-4 dagar hemma
Inte bra, pengarna tillbaka-garanti

Kundservice

Leverans

Vi använder FedEx y DPD (Postnord) för att leverera din beställning inom 3-4 dagar . Beställningar som görs efter torsdagskvällen skickas efter helgen. Vi skickar spårningsinformation till dig när ditt paket lämnar vårt förråd (kolla alltid efter spam och skräp). Vi levererar även på lördagar. Du kan spåra ditt paket med ett spårningsnummer via webbplatsen FedExDPD


Fraktkostnader

Vi skickar din beställning för ett fast belopp på Från 69,95 kr , oavsett beställningsstorlek. Kostnaden för frakt till Sverige är relativt hög (det vet vi), men storleken på vårt sortiment och attraktiva priser borde mer än väl kompensera för det ;)

FedEx hemleverans:

Kr 69.95 - kr 129.95

Postnord Paketbutik:

kr 129.95 - kr 169.95

Postnord hemleverans:

kr 199.95


Lampstorlek

Vi anger en lökstorlek för alla blomsterlökar.

Glödlampans storlek är baserad på glödlampans omkrets i centimeter.
Där det är en naturprodukt har den en viss inbyggd tolerans, storlek 6/7 betyder en omkrets på 6 till 7 cm, 12/14 betyder 12 till 14 cm.
Lampstorleken är officiell kommersiell standard, alla lampor ändras till denna storlek.


Leveransvärde

Vi anger leveranskvantitet för alla krukväxter, buskar och träd

När det gäller krukväxter mäts denna höjd från marken, inklusive krukan. Observera att omkretsväxter kommer att förbli kortare i periferin när krukhöjden försvinner in i substratet.
Barrotade buskar och träd, dvs ingen kruka, mäts från toppen av rötterna och planteras sedan i samma höjd som lever.

Vi anger alltid leveranshöjdens omfattning eftersom detta är en levande produkt och produkterna kan variera något i längd under säsongen.
Efter plantering kommer de flesta plantorna fortfarande att växa snabbt, särskilt på våren.< /p>

Rotgrödor har ingen leveranshöjd, eftersom denna del av perennen helt försvinner under jorden, plantan gror efter sådd.


Retur

På grund av produktens ömtåliga natur, avståndet och kostnaden för att returnera produkten, är det i allmänhet inte meningsfullt att returnera produkten. Om du har problem med någon av de levererade produkterna, Kontakt oss så löser vi det till din belåtenhet.


Betala

Du kan betala säkert via vår onlinebutik. Alla våra betalningar görs via Multisafepay och Paypal i en säker miljö. Vi accepterar alla vanliga kreditkort och banker.

leverantörer av säker frakt och betalning

Tillväxtgaranti

Om du inte är nöjd med kvaliteten på lökarna eller plantorna vid ankomsten, eller om de inte växer, kommer vi att returnera produkterna till dig eller skicka dem till dig gratis. Det är så enkelt. Ta en bild av varan, verifiera ordernumret och ange kontakt vår kundtjänst. De hjälper dig gärna.

Om en planta inte växer inom tillväxtgarantin återbetalar vi köpeskillingen.
För att göra detta, ta ett foto av växten på odlingsplatsen, ha ordernumret klart och kontakta vår kundtjänst på Contact. Vår personal hjälper dig gärna.

Garantiperiod från inköpsdatum:

Vi erbjuder en standard 2 månaders tillväxtgaranti på alla våra växter.

Garantin gäller endast växter planterade och skötta enligt våra instruktioner; Uttorkning, frost- och/eller vindskador efter plantering täcks inte av denna garanti.
Utomhusväxter bör planteras utomhus inom 1 vecka efter mottagandet; Att förvara dem inomhus skadar växterna och upphäver garantin.
Mindre skillnader i blomfärg omfattas inte av garantin då blomfärgen delvis bestäms av jordtyp och växtförhållanden.
Vi garanterar inte återförsäljning av växter.

Leveransproblem på grund av felaktig adressinformation täcks inte av garantin. Vi förbehåller oss rätten att annullera en beställning om adressuppgifter saknas.

Om du inte är nöjd med leveransen har du rätt att returnera varan inom 2 veckor. När vi har tagit emot din retur (fraktkostnader står på din bekostnad) krediterar vi din beställning.

*Om ersättningsvärdet för produkterna är lägre än fraktkostnaderna förbehåller vi oss rätten att återbetala produktvärdet.

Skadade varor eller ofullständig leverans måste rapporteras till vårt kundtjänstteam via e-post inom 48 timmar efter mottagandet av beställningen. Skador på förpackningen ska anmälas skriftligen till leveranstjänsten Dpd.


Kontakt

Du kan kontakta oss via mail 7/7 från 8:00 till 17:00 strävar vi efter att svara inom 24 timmar, vi strävar efter att svara på ditt e-postmeddelande inom 24 timmar.

Viktig:
Ange alltid ditt ordernummer i e-postmeddelandets ämnesrad.
Om du har ett klagomål, bifoga alltid ett foto på den eller de produkter som reklamationen avser så att vi kan hantera reklamationen omedelbart till allas belåtenhet.

Adress:

BulbsDirect b.v.
Loosterweg 37A
2215TM Voorhout
Nederländerna
E-post: kundservice@plantazon.se

Bankuppgifter

Vi ber dig inte att överföra pengar till detta konto, välj ett av våra erbjudna betalningsalternativ för att betala för din beställning
IBAN: NL19ABNA0435609564
BIC: ABNANL2A

Meingartenshop.de - en onlinebutik av Bulbs Direct B.V.
Handelsregister KvK DenHaag: 28090773 (Nederländerna)
moms: NL 8099 191 26 B01

©2024 Bulbs Direct B.V. - Fotografering ©Plantazon®